tirsdag 10. april 2012

Påska 2012

Da har hverdagen innhentet oss, og vi kan igjen se tilbake på noen herlige påskedager i vårt paradis oppe i Namdalen. Det har hvert en snørik påske, med mye ski og snøskuter kjøring. Bålkos og avslapning i solveggen hører også med til en vellykket påske.

Mine søte små har skrevet en hilsen til meg i snøen,
GLA I DEG MAMMA
står det skrevet...
Mammahjertet mitt smeltet
Trivsel blant store og små
Chikita fryder seg også i påskesnøen








Påska de siste 3 årene har vi hogd og saget tømmer som vi nå har brukt i restaureringen av huset vårt hjemme, men i år slapp vi heldigvis stresset med det. Jeg har allikevel lurt pappa ut i skogen for å hugge to trær til meg, disse har jeg store planer for, men det kommer jeg tilbake til i et senere innlegg :-)


Vi har også et oppussings prosjekt gående her oppe i Namdalen, men det er satt litt på vent til vi er ferdige med huset hjemme. Dette gamle huset er bygd av mine oldeforeldre rundt 1920. Og er derfor veldig morsomt å ta vare på. Gleder meg til å gjenoppta dette prosjektet igjen. Her har jeg selvfølgelig planer om en landlig stil, mens hjemme blir det litt mer moderne.

Ønsker alle en fin uke,
forhåpentligvis en litt mer vårlig uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar