fredag 2. mars 2012

Dagens "Must have"

Jeg og datteren min har hvert en tur på Steinkjer i dag, å da måtte jeg selvfølgelig innom min favoritt butikk.......Det er en sjarmerende livsstilbutikk som gir meg masse inspirasjon. Og det er simpeltenn umulig å gå derfra tomhendt. Ønskelisten min derfra er nemlig veeeeeldig lang. Der finnes interiørvarer i fransk landstil, shabby chic og indian glam. Og klær i mine favoritt merker Cream og NÜ by Staff. I tillegg bugner butikken i nydelige planter og blomster. Butikken finner dere i hjertet av Steinkjer sentrum. Og er absolutt verdt turen innom om en er i området. Mathildes verden har også egen blog, som dere kan finne Her .



Helgens "godteri pose" til mor.



Det var disse to flotte sinkhusene fra "Walther & co" som fikk bli med meg hjem i godteri posen fra Mathildes Verden i dag. Dette var for meg et Must Have, og har stått på ønskelisten lenge. Det som var ekstra morro, var at de også var nedsatt 50%.


Etter som at vi fortsatt er husløse, må jeg ta i bruk hagen for å få tatt fine "interiør" bilder. Mange tar med naturen inn i interiøret, derfor tenkte jeg at det går ann å gjøre det motsatte også.

Jeg ønsker alle en god helg


1 kommentar:

  1. Kjempefine.
    Det er skikkelig trivelig med slike sinkhus.
    Kjempemoro å følge deg Anne Karin... Klem :)

    SvarSlett