torsdag 29. mars 2012

Snart påske

Da er det jammen meg snart påske. Tiden flyr, men vi er fremdeles langt unna en innflyttningsdag. Jeg kjenner det tærer litt på tålmodet, både for små og store. Men vi er utrolig takknemlige for at vi får bo hos mine foreldre i denne perioden. Kan ikke forestille meg hvordan vi sku ha maktet å bodd i huset mens vi har holdt på med renoveringen.

Denne påsken skal vi også tilbringe i vakre Namdalen, som de fleste tidligere år. Det blir nok noen rolige dager, uten ski for min del, da jeg fortsatt er sykmeldt pga et vondt kne. Jeg håper på masse sol, for det fins ikke noe bedre en å sitte i solveggen med en kopp kakao og et interiørblad, og bare drømme om det "nye" huset.


Jeg bruker mye tid på å vandre i interiørbutikker nå i ventetiden fram mot innflytning. Og noen godbiter får da selvfølgelig bli med meg hjem. Som denne kurven fra Living i Trondheim. Jeg har en plan om å ha masse puter og pledd i sofaene, men det kan av og til være praktisk å kunne legge de til side, som når man har gjester. Til det formålet tenkte jeg denne store kurven skulle få bidra.

Saueskinnet har jeg egentlig planlagt å klippe opp i remser og sy på kragen og armhullene til en vest jeg har strikket, men har ikke kommet så langt enda. Og nå føler jeg sesongen med varme ullplagg snart har fått gjort sitt for denne sesongen. Så det er mulig saueskinnet får gjøre nytte for seg på andre måter fram til neste kuldeperiode.

Disse eggene er kjøpt på Indiska i Trondheim. Jeg må kjøpe litt påskepynt selv om jeg ikke får pyntet før til neste år, da har vi forhåpentligvis fått flyttet inn. Det samme gjorde jeg til jul også, hamstret masse julepynt før jul som jeg gjemte bort. Skal bli så utrolig morro å lete frem alt igjen til de ulike høytider.

Denne badematten var jeg så heldig å vinne i luke nr 3 i adventskalenderen som NÜ by saff-woman hadde på facebook før jul. Jeg mildt sakt elsker klærne fra NÜ by staff-woman (link), og ble ikke i mindre fyr og flamme da de også startet opp med interiørkonseptet NÜ HOME (link) for kort tid siden. Så dere kan tro jeg var kry da jeg pakket opp denne matten i mellomjulen. Den består av lange remser av bomullstoff, som er helt vidunderlig å gå barbeint på...Skal bli en sann fryd å legge den på badegulvet eller ved siden av sengen, men da må jeg gå til anskaffelse av en til...







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar