torsdag 1. mars 2012

Vi planlegger badet

Vi har startet den vanskelige oppgaven med å detaljplanlegge badet. Jeg trodde i utgangspunktet at jeg viste hvordan jeg ville ha det, men nå er jeg sannelig ikke sikker lenger. Det er jo så mye fint å velge mellom.

Det som er 100% sikkert er at vi skal ha et massasjebad fra Hurricane. Egentlig startet hele restaurerings ideen på grunn av dette badekaret. Vi var på "Gjør din bolig bedre" messen i Trondheim, for sikkert 6-7 år siden, og der var dette massasjebadet utstilt. Og vi ble helt betatt. Både av den lekkre formen og på grunn av den enkle rengjøringen av det. Derfor startet drømmen om et større bad, og siden ballet det bare på seg, helt til vi startet med renovering av hele huset.
Bildet er hentet fra Fjordbads produktkatalog
 http://fjordbad.aipublish.no/

I høstferien forrige skoleår, reiste vi til Fjordbad i Sandefjord for å prøvbade karet...gjett om jeg følte meg lur da vi troppet opp på fabrikken i badetøy...men de har faktisk et rom fult av ulike modeller der som en kan få lov til å prøve. Og vi ble enda mer sikker på at dette karet skal vi ha på badet vårt. Nå er det bestilt...og jeg gleder meg til jeg kan synke ned i det, med masse skum og kanskje et glass vin på kanten...Fryd.


Det kommer snart et innlegg med plantegninger fra "Roomsketcher".



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar