fredag 2. mars 2012

Øyeblikk "Reise"

Oj så Spennende...Min første Fotokonkuranse...Jeg ble så inspirert da jeg satt og så over andre blogger som jeg følger, der flere hadde sendt inn sitt bidrag til Øyeblikk.net, og jeg tenkte at dette har jeg også lyst til å prøve. Jeg er relativt fersk i bloggeverdenen med egne innlegg, men har hvert en trofast leser av mange interiørblogger de siste 2 årene.

Mitt bidrag til Øyeblikk.net`s fotokonkuranse "Reise" er tatt for ganske nøyaktig to år siden. Da jeg, min kjære og våre to barn var på vår absolutt beste familietur hittil. Vi tilbringte tre uker i Florida, deriblant en uke i Disney World og en uke på Cruise i Karibien. Dette bildet er tatt en kveld vi var ute å gikk en tur på stranden rett ved siden av hotellet vårt i Fort Lauderdale. Jeg kan føle stemningen vi var i når jeg ser dette bilde...barfot i sanden, med mine kjæreste rundt meg, fullmåne og en lett bris som får håret til å flaggre lett...Ferie og toppen av lykke.













4 kommentarer:

  1. Et annerledes feriebilde med masser av stemning. Legger meg til som følger på bloggen din:)

    SvarSlett
  2. Oioioi jeg får reiselyst av bildet ditt. Nydelig stemning :) Lykke til i utfordringen! :)

    SvarSlett
  3. Herlig bilde med en kjempegod stemning. :)

    Lykke til fra Huldra :)

    SvarSlett