onsdag 7. mars 2012

Ny sofa

Jeg har kjøpt meg en ny sofa...en "frustrerte fruer" og "jakten på kjærligheten" sofa...som er bare min...en sofa som jeg kan drukne meg i puter og pledd i...lese og strikke...en orntlig kose sofa.
Sofaen heter Sting  2-seter lounge, og er kjøpt på Skeidar.
Sofakroken på stuen oppe, blir ikke så veldig stor, men akkurat stor nok til masse kos. Denne kroken blir en del av allrommet, der stue, kjøkken og spiseplass blir i ett stort rom.

Dette er et forslag på møblering, tegnet i Roomsketcher (finnes her). Moro å leke seg litt med dette programmet. Men blir selvfølgelig ikke helt slik i virkeligheten.

Vinduet i bakgrunnen blir en heve- skyvedør, som er 3 meter bred. Og blir en utgang til en stor veranda.

Omtrent slik blir utsikten fra "kosekroken". Vedovnen fra Jøtul kan dreies, på den måten har vi mulighet til å se flammene uansett hvor vi oppholder oss i rommet. Også fra kjøkkenet som er bak veggen med tv`n.

Ønsker dere en fortsatt god "lille lørdag".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar